software garapena eta web aplikazioak

Bezeroaren harretarako softwarea

Ticketing sistema

PHPn idatzitako ticketing sistema da EKM Ticket. Soluzioa gure bezeroen beharretara guztiz moldatzeko gai gara, funtzionalitate berria txertatuz edo existitzen dena modifikatuz. Ticket sistema batek hurrengo abantailak eskeintzen dizkigu:
  1. Sistema zentralizatua: Eskaera guztiak sistema berdinean daude eta ez daukagu email buzoi ezberdinetan begira ibili beharrekin.
  2. Atazen kudeaketa automatizatua: Ticket guztien berbideraketak, kategorizazioak, alertak eta notifikazioak automatikoki kudeatu daitezke, enpresari lan haundi bat aurreztuz.
  3. Bezeroaren esperientzia hobekuntza: Bezeroak uneoro bere eskaera zein egoeratan dagoen ikusi dezake.
  4. Lanen lehenespena errazten du: Ticketak zailtasun edo bezeroaren arabera lehenetsi daitezke, eta ez iritsiera ordenaren arabera.
  • Izena:Bezeroaren harretarako softwarea. Ticketing sistema
  • Bezeroa:inika, elkarmedia
  • Urtea:2020
OSTicket_bezero_arreta Bezeroaren harretarako softwarea

Ticketing sistema